Lai veiksmīgi uzņēmums spētu darboties digitālajā vidē, tam ir nepieciešami sociālo tīklu konti. Kad esi izveidojis profilus – nepieciešams tos noformēt pēc zīmola vadlīnijām. Katram sociālajam tīklam ir savs specifisks grafiku noformējums, gan profila lapai, gan pašiem postiem. Mēs apskatīsim populārāko sociālo tīklu grafiku optimālos izmērus.
Uzņēmumi parasti kā profila bildi izvēlas savu logotipu. Veidojot uzņēmuma logo, ja tas jau nav iekļauts dizainera piedāvājumā, nepieciešams izveidot saīsināto, jeb responsīvo, logo priekš sociālajiem tīkliem. Bieži uzņēmumiem ir horizontāli logotipi, bet soc. tīklu profilos tiek piedāvātas 1:1 dimensiju iespējas. Ja logo nav kompaktās versijas, tad to būs grūti pilnvērtīgi izcelt.
Kaut arī katrs sociālais tīkls piedāvā sava izmēra profila bildes opcijas, dimensijas paliek visiem vienādas 1:1. Vēlams katram soc. tīklam izveidot pieprasītās dimensijas, jo ja YouTube prasa 800 x 800 pikseļu bildi, tad Facebook platformā pietiek ar 180 x 180, vēlams ievērot pikseļu izmērus tuvu pieprasītajam, jo platforma, to samazinot savām vajadzībām var nedaudz sabojāt. Der arī atcerēties, ka pieprasītā bilde ir kvadrāts, bet parasti soc. tīkls izvada apļveida attēlu, tādēļ logo kvadrātā ir jācentrē, ja nepieciešams jāsamazina. Lai nenokļūdītos, iesakām logo dimensijas sagatavot grafiskajā bezmaksas programmā Canva. Šī programma piedāvā jau sagataves, lai logo būtu atbilstoša izmēra un tas izceltos.
Apraksts: Facebook ir viena no populārākajām sociālo tīklu platformām pasaulē, kur lietotāji var dalīties ar fotogrāfijām, videoklipiem un tekstiem. Tā piedāvā dažādas iespējas uzņēmumiem un privātpersonām, lai sazinātos ar draugiem, klientiem un sekotājiem.
Grafikas izmēri:
Apraksts: Instagram ir vizuāla satura platforma, kur lietotāji dalās ar attēliem un īsiem video. Tā ir īpaši populāra starp jaunāko paaudzi un ir lielisks rīks zīmolu veidošanai un produktu popularizēšanai.
Grafikas izmēri:
Apraksts: Twitter ir mikroblogošanas platforma, kur lietotāji var dalīties ar īsiem ziņojumiem, attēliem un video. Tā ir piemērota ātrai ziņu izplatīšanai un komunikācijai ar sekotājiem reāllaikā.
Grafikas izmēri:
Apraksts: Pinterest ir vizuāla atklājumu platforma, kur lietotāji var atrast un saglabāt idejas, kuras viņi vēlas realizēt nākotnē. Tā ir populāra vieta, lai atrastu iedvesmu dizainam, modei, ēdiena gatavošanai un citiem projektiem.
Grafikas izmēri:
Apraksts: Google My Business ļauj uzņēmumiem pārvaldīt savu tiešsaistes klātbūtni Google meklēšanas rezultātos un kartēs. Tā palīdz uzņēmumiem piesaistīt jaunus klientus un sniegt informāciju par viņu darbību.
Grafikas izmēri:
Apraksts: LinkedIn ir profesionālu tīklu platforma, kas ļauj lietotājiem veidot biznesa kontaktus, dalīties ar karjeras sasniegumiem un atrast darba iespējas. Tā ir ideāla vieta, lai veidotu profesionālu zīmolu.
Grafikas izmēri:
Apraksts: TikTok ir īsu video koplietošanas platforma, kas ir populāra ar savu dinamisko un radošo saturu. Tā ir ideāli piemērota, lai ātri sasniegtu plašu auditoriju ar jautru un iespaidīgu saturu.
Grafikas izmēri: