fbpx

nhl.lv

Sociālo tīklu grafiku izmēri

Sociālo tīklu grafiku izmēri

Lai veiksmīgi uzņēmums spētu darboties digitālajā vidē, tam ir nepieciešami sociālo tīklu konti. Kad esi izveidojis profilus – nepieciešams tos noformēt pēc zīmola vadlīnijām. Katram sociālajam tīklam ir savs specifisks grafiku noformējums, gan profila lapai, gan pašiem postiem. Mēs apskatīsim populārāko sociālo tīklu grafiku optimālos izmērus.

Šablonu dimensiju kopsavilkums

Profila bilde

320 x 320 px

Horizontālā bilde

1080 x 566 px

Portreta bilde

1080 x 1350 px

Kvadrāts

1080 x 1080 px

Stories

1080 x 1920 px

Cover photo

Nav piedāvats

Profila bilde

170 x 170 px

Horizontālā bilde

1200 x 630 px

Portreta bilde

630 x 1200 px

Kvadrāts

1200 x 1200 px

Stories

1080 x 1920 px

Cover photo

851 x 315 px

Profila bilde

400 x 400 px

Horizontālā bilde

1600 x 900 px

Portreta bilde

1080 x 1350 px

Kvadrāts

1080 x 1080 px

Stories

Nav pieejams

Cover photo

1500 x 500 px

Profila bilde

400 x 400 px

Horizontālā bilde

1200 x 627 px

Portreta bilde

627 x 1200 px

Kvadrāts

1080 x 1080 px

Stories

Nav pieejams

Cover photo

1128 x 191 px

Profila bilde

200 x 200 px

Horizontālā bilde

1920 x 1080 px

Portreta bilde

1080 x 1920 px

Kvadrāts

1080 x 1080 px

Stories

1080 x 1920 px

Cover photo

Nav pieejams

Profila bilde

280 x 280 px

Horizontālā bilde

1920 x 1080 px

Portreta bilde

1000 x 1500 px

Kvadrāts

1000 x 1000 px

Stories

1080 x 1920 px

Cover photo

1920 x 1080 px

Profila bilde

800 x 800 px

Thumbnail

1280 × 720 px

Banner

2560 × 1440 px

Video (4K)

3840 × 2160 px

Desktop banneris

2560 × 423 px

Planšetes banneris

1855 × 423 px

Telefona banneris

1546 × 423 px

TV banneris

2560 × 1440 px

Uzņēmuma profila bilde - logotips

Uzņēmumi parasti kā profila bildi izvēlas savu logotipu. Veidojot uzņēmuma logo, ja tas jau nav iekļauts dizainera piedāvājumā, nepieciešams izveidot saīsināto, jeb responsīvo, logo priekš sociālajiem tīkliem. Bieži uzņēmumiem ir horizontāli logotipi, bet soc. tīklu profilos tiek piedāvātas 1:1 dimensiju iespējas. Ja logo nav kompaktās versijas, tad to būs grūti pilnvērtīgi izcelt.

Uzņēmuma rofila bilde - logotips

responsīvie-logo

Kaut arī katrs sociālais tīkls piedāvā sava izmēra profila bildes opcijas, dimensijas paliek visiem vienādas 1:1. Vēlams katram soc. tīklam izveidot pieprasītās dimensijas, jo ja YouTube prasa 800 x 800 pikseļu bildi, tad Facebook platformā pietiek ar 180 x 180, vēlams ievērot pikseļu izmērus tuvu pieprasītajam, jo platforma, to samazinot savām vajadzībām var nedaudz sabojāt. Der arī atcerēties, ka pieprasītā bilde ir kvadrāts, bet parasti soc. tīkls izvada apļveida attēlu, tādēļ logo kvadrātā ir jācentrē, ja nepieciešams jāsamazina. Lai nenokļūdītos, iesakām logo dimensijas sagatavot grafiskajā bezmaksas programmā Canva. Šī programma piedāvā jau sagataves, lai logo būtu atbilstoša izmēra un tas izceltos.

Soc. tīkla profila bildes piemērs

Logo variācijas profila bildēm (2)
Logo variācijas profila bildēm (1)
Logo variācijas profila bildēm (3)
Logo variācijas profila bildēm (4)
Logo variācijas profila bildēm (5)

Facebook


Apraksts: Facebook ir viena no populārākajām sociālo tīklu platformām pasaulē, kur lietotāji var dalīties ar fotogrāfijām, videoklipiem un tekstiem. Tā piedāvā dažādas iespējas uzņēmumiem un privātpersonām, lai sazinātos ar draugiem, klientiem un sekotājiem.

Grafikas izmēri:

  • Profila bilde: 180 x 180 px
  • Vāka bilde: 820 x 312 px (datorā), 640 x 360 px (mobilajā)
  • Ievietotā attēla izmērs: 1200 x 630 px

Instagram


Apraksts: Instagram ir vizuāla satura platforma, kur lietotāji dalās ar attēliem un īsiem video. Tā ir īpaši populāra starp jaunāko paaudzi un ir lielisks rīks zīmolu veidošanai un produktu popularizēšanai.

Grafikas izmēri:

  • Profila bilde: 110 x 110 px
  • Ieraksta bilde: 1080 x 1080 px (kvadrātveida), 1080 x 566 px (horizontālā), 1080 x 1350 px (vertikālā)
  • Stāstu bilde: 1080 x 1920 px

Twitter


Apraksts: Twitter ir mikroblogošanas platforma, kur lietotāji var dalīties ar īsiem ziņojumiem, attēliem un video. Tā ir piemērota ātrai ziņu izplatīšanai un komunikācijai ar sekotājiem reāllaikā.

Grafikas izmēri:

  • Profila bilde: 400 x 400 px
  • Vāka bilde: 1500 x 500 px
  • Ievietotā attēla izmērs: 1200 x 675 px

Pinterest


Apraksts: Pinterest ir vizuāla atklājumu platforma, kur lietotāji var atrast un saglabāt idejas, kuras viņi vēlas realizēt nākotnē. Tā ir populāra vieta, lai atrastu iedvesmu dizainam, modei, ēdiena gatavošanai un citiem projektiem.

Grafikas izmēri:

  • Profila bilde: 165 x 165 px
  • Pins: 1000 x 1500 px (optimālās proporcijas ir 2:3)
  • Dēļi: 222 x 150 px (mazie dēļi)

Google My Business


Apraksts: Google My Business ļauj uzņēmumiem pārvaldīt savu tiešsaistes klātbūtni Google meklēšanas rezultātos un kartēs. Tā palīdz uzņēmumiem piesaistīt jaunus klientus un sniegt informāciju par viņu darbību.

Grafikas izmēri:

  • Profila bilde: 250 x 250 px
  • Vāka bilde: 1024 x 576 px
  • Ieraksta bilde: 1200 x 900 px

LinkedIn


Apraksts: LinkedIn ir profesionālu tīklu platforma, kas ļauj lietotājiem veidot biznesa kontaktus, dalīties ar karjeras sasniegumiem un atrast darba iespējas. Tā ir ideāla vieta, lai veidotu profesionālu zīmolu.

Grafikas izmēri:

  • Profila bilde: 400 x 400 px
  • Vāka bilde: 1584 x 396 px
  • Ievietotā attēla izmērs: 1200 x 627 px

TikTok


Apraksts: TikTok ir īsu video koplietošanas platforma, kas ir populāra ar savu dinamisko un radošo saturu. Tā ir ideāli piemērota, lai ātri sasniegtu plašu auditoriju ar jautru un iespaidīgu saturu.

Grafikas izmēri:

  • Profila bilde: 200 x 200 px
  • Video: 1080 x 1920 px